Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja

1.    Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bloom-lifestyle

 Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine bloom-lifestyle.si, pravice in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov, ki ju izvaja podjetje Equilibrium, osebno svetovanje in prodaja, Dezire Kos Premk s.p., Zapotok 163A, 1292 Ig (v nadaljevanju: ponudnik).

 

Spletna trgovina bloom-lifestyle.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini bloom-lifestyle.si. Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine bloom-lifestyle.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) in ostali zakonodaji, ki ureja e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

Z uporabo spletne trgovine bloom-lifestyle.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

2.    Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco z navedbo registra oziroma evidence in številke vpisa

Equilibrium, osebno svetovanje in prodaja, Dezire Kos Premk s.p.,

Zapotok 163A,

1292 Ig,

Matična številka: 8817642000,

Davčna številka: 96040734,

TRR: SI56 0208 1026 3646 464, odprt pri NLB d.d.,

Davčni zavezanec: NE

Tel.; 041 712 340

Email: hello@bloom-lifestyle.si

Podjetje je vpisano v sodni register dne 26.2.2021.

3.    Splošno

 Vse navedene cene v spletni trgovini bloom-lifestyle.si so v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.

 

Ponudba izdelkov, ki je objavljena v spletni trgovini bloom-lifestyle.si velja do odprodaje zalog oziroma je možno izdelke, ki jih ni na zalogi, naročiti z daljšim rokom za dostavo od splošnega.

Spletna trgovina bloom-lifestyle.si ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina bloom-lifestyle.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

4.     Spletna trgovina – odgovornost ponudnka – odgovornost za skladnost izdelka

Ponudnik je odgovoren za neskladnost izdelka, ki je obstajala v času dostave.

Kupec lahko že neposredno ob dostavi (vozniku dostavljavcu) ali ob prevzemu reklamira izdelek, če je le-ta izdelek ne skladen (npr. ne ustreza opisu, vrsti, količini ipd.; 72. in 73. čl. ZVPot-1).

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v 10-ih dneh od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, ter natančno opiše razlog neskladnosti in ponudniku omogoči pregled izdelka.

Za obvestilo o neskladnosti izdelka lahko izpolnite obrazec, ki je na voljo v Prilogi 1 teh splošnih pogojev in ga pošljete preko e-pošte na hello@bloom-lifestyle.si ali po pošti na naslov podjetja:

Equilibrium, osebno svetovanje in prodaja, Dezire Kos Premk s.p.,

Zapotok 163A,

1292 Ig,

V primeru pošiljanja obvestila in/ali izdelka po pošti oz. z drugim prevozom, stroški pošiljanja oz. prevoza bremenijo kupca. Če je ugotovljena neskladnost, je kupec upravičen do povračila razumnih oz. potrebnih stroškov pošiljanja/prevoza po javno objavljenih tarifah prevoznikov oz. izvajalcev poštnih storitev (Pošte Slovenije d.o.o.).

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti kupca v 8 dneh od prejema obvestila.

Jamčevalni zahtevki

V primeru obvestila o neskladnosti izdelka in izročitvi izdelka v pregled ponudniku je kupec upravičen, da:

–      zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga v razumnem roku (do 30 dni, ki se lahko podaljša v zakonskih primerih). Kupec lahko izbere med popravilom izdelka in zamenjavo izdelka z novim brezhibnim izdelkom, razen če (i) je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali (ii) izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin

–      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska v naslednjih primerih: (i) če ponudnik ni popravil ali zamenjal izdelka ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave izdelka oz. je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti izdelka; (ii) če neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost; (iii) če je narava neskladnosti tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali (iv) če je ponudnik izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca

Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dostave izdelka.

5.     Postopek nakupa

 Naša ponudba se spreminja in je popolnoma nezavezujoča. Pridržujemo si pravico do tehničnih ali drugih sprememb. Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko prejmete elektronsko sporočilo, da je bilo vaše naročilo potrjeno.

 

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga odstrani iz košarice s klikom na gumb »Odstrani«.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati, klikne na »Nadaljuj z nakupom«.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec pod košarico vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so označeni z zvezdico. Na koncu se mora strinjati, da sprejema splošne pogoje poslovanja spletne trgovine bloom-lifestyle.si, s pravico do odstopa od pogodbe in Izjavo o varstvu podatkov (tj. obvestilo posameznikom glede obdelave osebnih podatkov), in sicer to storite tako, da s klikom na prazno polje ob splošnih pogojih, obvestilu o pravici do odstopa od pogodbe in ob Informacijah o varstvu osebnih podatkov naredite kljukico.

Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb »Naroči«), sprememba naročila prek spletne strani ni več mogoča.

V kolikor želi kupec vnovčiti kodo ali geslo za popust, ju mora vnesti v, za to, določen prostor. Nato klikne na gumb »Uporabi«, ki se nahaja sredi obrazca Košarica.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku dveh ur.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. To pomeni, da ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in mu pošlje račun oz. predračun v pdf. obliki. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila: Pregled košarice je dostopen ves čas brskanja po spletni strani bloom-lifestyle.si. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila ter možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.

6.     Dostava

Za dostavo na območju Republike Slovenije bodo izdelki na zalogi dostavljeni v roku 2-5 delovnih dni od dneva naročila oz. prejema plačila na naš račun (v primeru plačila po predračunu). Če naročenih artiklov ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvestil naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

V primeru posebnih zahtev in želja glede dostave lahko svoje želje posredujete na elektronski naslov hello@bloom-lifestyle.si.

Rok za dostavo začne teči, ko je naročilo potrjeno s strani Bloom-a. V primeru nakazila na transakcijski račun Blooma-a začne rok teči, ko je plačilo knjiženo pri Bloom-u.

Dostavni rok se konča po preteku zadnjega predvidenega dneva dostave. Če je zadnji dan dostave sobota, nedelja ali državni praznik, se zadnji dan dostave prestavi na prvi delovni dan. Če bo prišlo do zamude pri dostavi vašega naročila, boste o tem nemudoma obveščeni.

Dostava je možna le na naslove na območju Republike Slovenije.

7.     Stroški dostave

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, pošiljka ponavadi prispe že en dan po odpošiljanju. Uradni rok dostave, za katerega je zavezana Pošta Slovenije, je 3 dni. V primeru, da paketa kupec ne prejme v 4-ih delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte hello@bloom-lifestyle.si ali na telefonsko številko 041 712 340.

Stroški dostave in pakiranja znašajo 3,50 EUR (z DDV) in so enotni ne glede na vrednost in velikost paketa.

Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine bloom-lifestyle.si.

Stroške dostave nakupov z vrednostjo 40,00 EUR in več krije ponudnik.

 

8.     Promocijske akcije in kode

Naročnikom e-novic in zvestim kupcem ter v okviru prodajnih akcij občasno pošljemo promocijsko kodo, ki zagotavlja določene popuste. Kode so časovno omejene. V Košarici se v okence vnese promocijska koda in obračuna popust nakupa. Promocijske kode niso združljive. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristi le po eno promocijsko kodo.

Ponudnik bo roke veljavnosti akcije navedel ob akcijski ponudbi.

9.     Obveščanje in e-novice

Uporabnik oziroma kupec se ob prijavi na e-novice strinja z obveščanjem o novostih na spletni strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskih naslovov uporabnikov ne bo posredoval tretjim osebam ali jih na kakršenkoli način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz sistema prejemanja novic.

10. Cene

Vse navedene cene v spletni trgovini bloom-lifestyle.si so v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih ponudnik sam oblikuje v okviru prodajnih akcij. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja do odprodaje zalog.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave. Strošek dostave je enoten in znaša 3,50 EUR. Nakupi v vrednosti 40,00 EUR in več so kupcem dostavljeni brezplačno.

11. Plačevanje

Ponudnik omogoča dva načina plačila:

  • plačilo je možno na ponudnikov transakcijski račun ob predhodni izdelavi predračuna. Pošiljka je odposlana šele po preveritvi zneska na ponudnikovem transakcijskem računu.
  • drugi način plačila je plačilo s kreditnimi karticami preko sistema Paypal. Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca.

12. Preklic naročila

Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku dveh ur po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov hello@bloom-lifestyle.si ali na telefonsko številko 041 712 340. V primeru, da v dogovorjenem roku kupec svojega naročila ne prekliče, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena.

13. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga skladno z ZVPot

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov hello@bloom-lifestyle.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega blaga mora kupec priložiti kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa ali bančni izpisek, s katerega sta razvidna datum in čas nakupa.

Če kupec ugotovi, da poslano blago ne ustreza naročenemu (napačna količina ali barva), lahko vrne nepoškodovano in z deklaracijo v roku 10 dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe (na naše stroške po vnaprejšnjem dogovoru z nami). Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Kupec mora blago vrniti na naslov:

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p.

Zapotok 163A

1292 Ig

Pri vračilu artiklov, kjer sta bila koriščena bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Obvestilo o odstopu od naročila in pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu, ki je v Prilogi 2, ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe  – Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru, če je bil artikel izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, in ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

14. Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter odgovarja za škodo, ki je spletni trgovini bloom-lifestyle.si nastala zaradi netočnih oz. neresničnih podatkov.

15. Varovanje osebnih podatkov

 Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

 

 Za potrebe poslovanja zbira naslednje uporabnikove podatke:

 

  • Ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • geslo v šifrirani obliki
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu bloom-lifestyle.si

 Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter za ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine bloom-lifestyle.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

16. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot takšna, iz njih bo jasno razvidno, kdo je pošiljatelj. Enako velja za različne promocijske akcije, za katere bodo tudi jasno določeni pogoji udeležbe. Vsakemu uporabniku bo jasno viden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa bo tudi izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

17. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar se lahko zgodi, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

18. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika preko telefona, elektronske pošte ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če z našo ponudbo niste zadovoljni, nam lahko pritožbo pošljete na elektronski naslov: hello@bloom-lifestyle.si.

V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, bo spore reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Za pogodbo po teh splošnih pogojih se uporablja slovensko pravo.

Zaradi neveljavnosti posameznih določil teh pogojev poslovanja ostala določila teh pogojev poslovanja ostajajo v veljavi. Pogodbeni partnerji se zavezujejo, da se dogovorijo za novo določilo, ki je po namenu kar najbližje neveljavnemu določilu. Naslovi določil, ki jih vsebujejo ti prodajni pogoji, služijo samo preglednosti in se jih ne sme uporabiti za tolmačenje.

Shranjevanje pogodbe

Podjetje bo v elektronski obliki shranilo besedilo pogodbe, katero bo potrošniku dostopno ob izraženem zanimanju na elektronski naslov: hello@bloom-lifestyle.si ali po pošti pisno na naslov:

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p.

Zapotok 163A

1292 Ig

19. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p., ne priznava nobenega izvajalca IRPS.

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

in na

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

20. Upravljalec spletne strani

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p.

Zapotok 163A

1292 Ig

Davčna št.: 96040734

 

Davčni zavezanec: NE

Matična številka: 8817642000

TRR: IBAN SI56 0208 1026 3646 464, odprt pri NLB d.d.

Podjetje je vpisano v sodni register dne 26.02.2021

 

Elektronska pošta: hello@bloom-lifestyle.si

Telefonska številka:  041 712 340

 

21. Pravno obvestilo

Spletna trgovina bloom-lifestyle.si in vsi objavljeni podatki, fotografije izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p..

22. Politika varstva osebnih podatkov

 a.     Upravljalec osebnih podatkov in kontaktni podatki

 

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja upravljalec ali ki se izvaja v imenu upravljalca.

Equilibrium, Dezire Kos Premk s.p.

Zapotok 163A

1292 Ig

Elektronska pošta: hello@bloom-lifestyle.si

Telefonska številka:  041 712 340

b.    Katere osebne podatke obdelujemo

 –       Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov);Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);

 

–       Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

c.     Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

 Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

 

–       kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za kupljeno blago);

–       kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo;

–       kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete;

–       kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (ko vam pošljemo e-pošto v primeru, da ste zapustili nakupovalno košarico na naši spletni strani brez dokončanja nakupa).

d.    Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

–       komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;

–       sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;

–       tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte in SMS sporočil);

–       za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;

–       za statistične analize o prodaji našega blaga in o uporabi naših spletnih strani

e.     Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem

 Osnovne osebne podatke hranimo ves čas, dokler imate status našega registriranega uporabnika na naših spletnih straneh. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani. Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

 

Podatke, ki so potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga). Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma ji pripisati vam.

f.      Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Kateri podatki so taki, da njihovo neposredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

g.     Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam. Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

–      ponudniki storitev marketinga;

–      ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil;

–      ponudniki pošiljanja sms sporočil;

–      ponudniki programerskih rešitev;

–      dostavne službe. 

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

h.    Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate naslednje pravice:

–      da od nas kadarkoli zahtevate:

  • potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;
  • omejitev obdelave, kadar:

     o   oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;

     o   je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe; 

     o   osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;

 

  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

–      pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

23. Postopek uveljavljanja pravic

 Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

 

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.

 

Priloge

Datoteke za prenos

Na vrh
Welcome

Organic products

Advertising is the way great brands get to be great brands prospectum sociis natoque.
Follow and socialize with us